Friday, January 13, 2017

New 2 STY END LOT LINEA , BANDAR ENSTEK FOR SALE.

New 2 STY END LOT LINEA , BANDAR ENSTEK FOR SALE.

PROPERTY DETAILS:
- New property direct developer
- End Lot, Extra Land
- Land area : 3,263 sqft
- Built up area : 2,268 sq ft
- 4+1 Bedroom, 4 Bathroom
- Freehold Non Bumi
- Photo above - show house id

NEARBY AMENITIES:
- Football field and playground
- Less than 1 km to main town Bandar Enstek
- Convenience shop, clinic and restaurant
- KFC, Mc D, Pizza Hut, Secret Recipe
- Zemart, Mydin Hypermarket
- Walking Distance to Schools and Akademi Audit Negara
- Mosque
- Petrol Station
- Banks and ATM
- Enstek Education Park, AKEPT, IAB, POLY
- Cempaka Ladies College
- EPSOM International College

EASY ACCESS TO:
- 5 min to Kota Seriemas, Quarters Kerajaan, Sepang F1 Circuit
- 10 min to KLIA, Mitsui Outlet Park.
- 15 min to Salak Tinggi, Nilai
- 20 min to Bagan Lalang Beach
- 25 min to Seremban

Asking Price RM689,800 

Loan and lawyer can be arranged.

Please contact Nizam (REN00208) : 013-3831138 for viewing arrangement

nizam2u 013-38311



















No comments:

Post a Comment