Tuesday, October 13, 2015

Tanah 4 ekar untuk di jual di Batu 30 3/4 Jalan Sepang, Dengkil, Sepang

Tanah 4 ekar untuk di jual di Batu 30 3/4 Jalan
Sepang, Dengkil, Sepang

Maklumat tanah:
Keluasan : 4 Ekar atau 1.6187 Hektar
Status tanah : Freehold-Rezab Melayu
Kategori tanah : Tiada dinyatakan
Tempat : Batu 30 3/4 Jalan Sepang
Mukim : Mukim Dengkil
Daerah : Sepang
Negeri : Selangor
Syarat dan Sekatan : Tiada

Lokasi strategik :
- Facing jalan utama Salak Tinggi- Dengkil
- Dekat Kolej Teknologi Timur dan Taman Mawar,
Taman Desa Vista
- Suitable for terrace, semi-D or bungalow houses

Lokasi Berdekatan

- 5 min ke Bandar Baru Salak Tinggi
- 15 min ke Putrajaya
- 20 min ke Bandar Baru Bangi
- 20 min ke Bandar Baru Nilai
- 20 min ke KLIA

Harga : RM 2juta untuk 4 ekar

Sila hubungi Nizam (REN208) : 013-3831138 untuk
maklumat lanjut dan temujanji
Read more at http://www.mudah.my/Tanah+4+ekar+epi+jalan+Jalan+Sepang+Dengkil-41261180.htm#MZaFFK2l47dDVMAH.99




1 comment:

  1. Do not use all of these Private Money Lender here.They are located in Nigeria, Ghana Turkey, France and Israel.My name is Mrs.Ramirez Cecilia, I am from Philippines. Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal or business loan?contact Fast Legitimate Loan Approval he help me with a loan of $78.000 some days ago after been scammed of $19,000 from a woman claiming to be a loan lender from Nigeria but i thank God today that i got my loan worth $78.000.Feel free to contact the company for a genuine financial call/whats-App Contact Number +918929509036 Email:(fastloanoffer34@gmail.com)

    ReplyDelete