Monday, January 20, 2014

2 stry Fully Renovated Taman Saujana Utama 2

2sty Fully Renovated house, located at Saujana Utama 2, Sungai Buloh.

Near to Desa Coalfields, Bukit Rahaman Putra, Kuang and Puncak Alam.

-2sty fully renovated, 20X70 ft
-Nice and located near shop area and Masjid SU
-Fully renovated and move in condition
-Renovation:
Car-porch renovated, extended and added the tile
* Nicely renovated with balcony
* Extended back 
Plaster ceiling and cornice
* Kitchen cabinet

ACCESSIBILITIES:
Near to Masjid SU, primary school / kindergarten [5 minutes walking], Bank
Islam, KFC, McD, Pasar mini/Econsave, Speedmart, klinik/ banks, Petronas,
Shell, Dewan, Surau/ masjid, UiTM Puncak Alam/UITM Puncak Perdana.

ACCESS:
*15 min to GUTHRIE EXPRESSWAY
*15 min to LATAR HIGHWAY (persimpangan Puncak Alam)
*20 min to PUNCAK ALAM / ALAM JAYA / UiTM P.ALAM
*25 min to MERU
*30 min to NKVE (Setia Alam)
*30 min to Pekan Kuala Selangor
*30 min to SHAH ALAM

Amenities:
*Bank ,Centre MAll ,School ,Masjid ,Shop ,Tuition Centre

Asking Price: RM368k negotiable

Please call Nizam 013-3831138 for further info. and appointment





No comments:

Post a Comment